2018-12-01 17:27Nyheter

EVENT: En förmiddag i digitaliseringens tecken

Sveriges Byggindustrier, Sveriges Åkeriföretag, Kubicom och Yrkeshögskolan Syd i Hässleholm bjuder in till en kostnadsfri förmiddag i digitaliseringens tecken. Vi bjuder alla deltagare på frukost och goodiebags. Inspireras, inhämta ny kunskap och knyt kontakter under en förmiddag med oss! Eventet är för dig som arbetar inom bygg- och anläggning eller studerar på Yrkeshögskolan Syd i Hässleholm.

Dagen är helt kostnadsfri och kommer äga rum på Yrkeshögskolan Syd i Hässleholm. Anmälan krävs.

Dagen i korthet

När? 7 februari 2019
Var? Yrkeshögskolan Syd i Hässleholm, Aulan
För vem? För dig som arbetar inom bygg, anläggning eller entreprenad.
Anmälan? Senast den 3 februari vill vi ha din anmälan.

09.00 – Mingel samt frukost
09.30 – Moderator hälsar välkomna
09.45 – Framtidens inköpshantering, Oscar Alvarsson, Kubicom
10.05 – Panel: Det digitaliserade arbetssättet, PEAB, NCC, Kubicom, Hamneda Grus m fl